Železnica pred kolapsom?

- Subvencije države za železnicu u iznosu oko 15 milijardi dinara ne garantuju isplatu ličnih dohodaka do kraja godine - kaže predsednik sindikata Perica Đorđević, koji je upozorio da bi između četiri i pet hiljada radnika Železnica Srbije moglo da ode na prinudni odmor!

Komentari

  • Aleksandar

    28. jun 2012 | 00:48

    sramota šta se radi na železnici... svako ko je "kupio" diplomu tražio je da mu se da radno mesto shodno toj "novoj školskoj spremi" i dobio je takvo radno mesto, sa sve većim koeficijentom i naravno većom platom, tako se dešava da u jednoj sekciji umesto par inžinjera posao ima njih nekoliko desetina koji uglavnom ne rade ništa ali platu primaju... broj radnike je prema broju tih novih inžinjera minoran, tako da se dešava da jedna železnička deonica ima samo jednog radnika ali zato ima tri poslovodje (uglavnom sa neodgovarajućom stručnom spremom), pa onda imaju inžinjera u deonici i šefa deonice i na kraju imaju onih desetak inžinjera u sekciji... ako se sabere broj deonica ispada da nekolicina radnika na svojoj grbači izdržavaju desetak šefova deonica, još toliko inženjera u deonici , dvadesetak poslovodja i tridesetak inžinjera u sekciji... SRAMNO !!! treba totalno izmeniti rukovodeći kadar, dovesti stručne ljude umesto partijskih, nadriinženjere vratiti na svoja stara radna mesta,a za poslovodje dovesti ljude koji imaju odgovarajuću stručnu spremu!! samo tako železnica može opet da funkcioniše kako treba... ah da, pohapsiti sve odgovorne koji su dozvolili dosadašnje mahinacije i malverzacije na železnici, znači od Milomira Minića pa na ovamo...

  • pele

    26. jun 2012 | 14:36

    Kolike su plate rukovodstva?I da li je to normalno s obzirom na stanje?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA