≫ 

Otišla sam po venčanicu dan pred svadbu, a tamo je bila druga žena u mojoj haljini. Rekli su mi da sam haljinu otkazala pre 2 meseca

Devojka je uradila sve kako treba, ali je opet malo falilo da se uda u trenerci

  • 8

Zbog ozbiljne greške zaposlenih u jednom beogradskom salonu Ana (29) je prošlog meseca ostala bez venčanice, samo dan pre svog venčanja.

Nakon što je još u julu rezervisala haljinu po svom ukusu, Ana je tu stavku precrtala sa liste. Salon je, po dogovoru, pozvala tek četiri meseca kasnije, 10-ak dana pre svadbe, da zakaže probu. Ugovorenog dana, sela je u kola i krenula za Beograd.

- Da nešto nije u redu posumnjala sam već na ulazu, kada sam devojkama za pultom navela model venčanice i datum venčanja. Čudno su se pogledale, nešto domunđale i rekle mi da sačekam. Jedna od njih je nestala, a ja sam ostala da sedim ispred sobe za probu, dok su druge mlade dolazile i odlazile. Nakon 20-ak minuta stigla je jedna devojka sa roditeljima. Ušla je sa majkom, dok je otac ostao ispred da, kao i ja, čeka - priča Ana.

Malo je falilo da se uda u trenerci Foto: Pixabay.com

Konačno se posle pola sata pojavila nestala radnica, a sa njom i vlasnica salona.

- Pogledale su u knjige, pa mene, pa opet u knjige. Neizvesnost me je jela i nisam više mogla da izdržim. Pitala sam šta nije u redu i sledila se od odogovora: "Ana, izvinite, ali ovde jasno stoji da ste Vi svoju venčanicu otkazali pre dva meseca". Ne, ne, venčanje je idućeg vikenda. Nemoguće da se ovo meni dešava - priča mlada žena.

Počela je da ih ubeđuje da nije tako. Rezervisala je haljinu, platila kaparu i nije im se javljala sve do prošle sedmice.

Venčanica koju je htela data je druog devojci Foto: Tanjug/AP

- Vlasnica mi je pokazala knjigu i datum 10. septembar gde piše "haljina otkazana". Kaparu su, po dogovoru, zadržali. Moja prva pomisao bila je da je u pitanju prevara, da to namerno rade kako bi zaradili više para. Ali i kad sam im zapretila da ću ih tužiti, bile su iskreno zbunjene - seća se ona.

Vlasnica je pozvala telefonom koleginicu koja je, sudeći po rukopisu, primila navodni poziv.

- Pustila je devojku na zvučnik. Ona se klela da se čula sa mnom. Kao ponadala se da nisam raskinula veridbu, a ja sam joj odgovorila kako sam samo našla drugu venčanicu. Muž i ja smo oboje iz malog grada (znala je kojeg), a salon je u Beogradu. Kao, shvatila sam da mi je lakše da uzmem haljinu negde bliže, nego da se vraćam pet puta za Beograd. Svega se sećala u detalje - prepričava Ana.

Venčanje iz snova više to nije bilo Foto-ilustracija: Profimedia/Wavebreak

Dok se njen košmar ostvarivao, a ona počinjala da sumnja u svoju pamet, nevesta čiji je otac sedeo u čekaonici, izašla je da je on vidi. U venčanici koja je trebalo da bude Anina.

- Tada sam pukla i pred svima počela da plačem - iskrena je ona.

Kada su posle mnogo suza i čaša vode uspele da je smire, vlasnica je ponudila da Ani iznajmi bilo koju dostupnu haljinu u salonu, po ceni one originalne.

- Tri sata kasnije izašla sam odatle sa novom haljinom u ruci. Dale su mi i da je zadržim duže. Nije bila kao ona koju sam želela, ali barem je problem rešen - kaže ona.

Zvala je sve dok nije čula poznat glas Foto: Pixabay

No, celu priču nije htela da pusti. Čim je svadba prošla, a ona vratila haljinu, tražila je od vlasnice da listu poziva za septembar. Tog dana salon je zvalo 11 brojeva telefona.

- Sa nove kartice počela sam da okrećem jedan po jedan broj, sve dok sa druge strane linije nisam čula poznat glas. Visoki glas bivše devojke moga muža - kaže ona.

NEĆE NIKOGA DA POSRAMI, ALI IMA JAK RAZLOG ŠTO SE OBRATILA MEDIJIMA

Kako i Ana, i muž, i bivša dolaze iz malog mesta, a kako je Ana svima rastrubila u kom je salonu našla haljinu, ljubomornoj devojci to nije bilo teško da sazna. Znala je i datum svadbe, Anin broj telefona, dovoljno ličnih detalja da se predstavi kao Ana. I da venčanicu otkaže.

- Htela sam da ovo ispričam medijima, ne da bih nju posramila, niti da bih isprozivala taj salon. Ona mog muža nije prebolela, a u butiku su uradili sve što su mogli da srede situaciju. Ovom pričom želim da ukažem ne samo salonima, već i drugim radnjama da ne otkazuju porudžbine, ako prethodno ne provere da ste to zaista vi. Trebalo je da joj traže moj JMBG ili broj lične karte. Imale su to u ugovoru. Trebalo je da budu sigurne. A ja, pa, ja sam se udala za muškarca iz svojih snova. A pored toga mi haljina iz snova zapravo i nije bila potrebna - zaključuje Ana.

Šta biste vi radili na Aninom mestu? Pišite nam u komentaru.

Da vidite samo šta ova devojka radi u venčanici

(D.D.S.)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • DARKO 100%

    11. decembar 2018 | 20:53

    U ovom slucaju butik ili salon vencanica je kriv jer trebao je da utvrdi indetitet osobe koja zove preko tel,jer svako moze nazvati i predstaviti se kako god hoce,postoji vise nacina na utvrdjivanju indentiteta sto bi trebala svaka firma za usluzne delatnosti da izabere i koristi za dobro i usluzno poslovanje

  • Marija

    11. decembar 2018 | 21:06

    Kakvih bolesnih umova ima,strašno...

  • Klimt-Bec

    12. decembar 2018 | 06:46

    Otkazivanje mora biti licno, u roku 14 dana, sa pravom povratka rezervacije koja ce biti umanjena za10%!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA