≫ 

Status o onlajn nastavi digao prašinu: "Roditelji su žrtve uverenja da nastavnici treba da im služe"

 ≫ 

Učenici će od 1. septembra najverovatnije nastavi sa onlajn učenjem, a roditelji su već sad počeli da se bune oko toga

Komentari

  • Online nastava

    6. avgust 2020 | 08:03

    Resenje: 1. Online nastava za sve (osim ko bas nikako ne zeli, neka se izjasni) 2. Smanjiti obim gradiva i to prilicno i broj zadatih zadataka (ipak je vanredna situacija), a ono najvaznije ponavljati i dobro utvrditi 3. Slusamo predavanje na TV, svi isto, a ne da budu ispretumbane lekcije kako ko hoce 4. Zadaci i ono sto je potrebno zadavati samo na jednom mestu (google ucionica na primer ili kako profesor odredi), a ne da gledamo zadatke i na viberu i google ucionici i skype i jos na stotinu mesta 6. Da bude pregledno i organizovano za svaki predmet (ne da citamo sta treba iz matematike u delu za srpski). Naglasiti sta je obavezan zadatak za uraditi 7. Omoguciti jednom roditelju da ostane kod kuce sa detetom i dotirati platu 60% ili minimalac ili omoguciti da radi pola radnog vremena. Sve to omoguciti za roditelje dece do 12 godina i u privatnom i u drzavnom sektoru 8. Najvaznije, odloziti pocetak skolske godine za prvake i drugake za oktobar, a za 3. i 4. razred osnovne odloziti za polovinu septembra. (Nece niko propasti, za vreme bombardovanja nismo isli mesecima, pa smo zavrsili skole) 9. Ko izrazi zelju da decu salje u skolu, to omoguciti sa nastavnicima koji takodje izraze zelju da rade u skoli. Bice ih malo i nece biti guzve 10. Drzava da obezbedi pomoc novcanu roditeljima kojima je potrebno da deci kupe kompjuter. Drzava da se vise ukljuci za pomoc roditeljima 11. Drzava da obezbedi racunare ili tablete nastavnicima i da uplati za troskove interneta, telefona itd

  • Maja

    28. jul 2020 | 00:09

    Ma nije problem ni sat vremena izdvojiti i raditi sa detetom.. al oni toliko zadaju domaceg zadatka deci da urade, da jadni ne mogu postici sve sami, pogotovo deca koja su usporena, i tako ceo dan sede i rade domaci i tako svaki dan, i zamisli da ne pomognes, kad bi zavrsili.

  • Neko

    27. jul 2020 | 23:45

    Ako deca treba da se školuju od kuće, onda nam ne trebaju ni prosvetni radnici ni škole. Takođe nam ne trebaju ni knjige koje plaćamo po detetu od 7000- 20000. Sve se lepo digitalizuje i svima lepo. Prosvetari neka se zapošljavaju po fabrikama, ili neka otvaraju privatne poslove, a škole lepo preurediti u nešto drugo. Deca koja treba da obavljaju praktičnu nastavu u srednjim školama neka je obavljaju kući. Medicinari neka sekciraju životinje, ili neka na babama i dedama uče. Električari neka popravljaju uređaje po kući itd. Ništa nemam protiv školovanja od kuće. Ja svojoj deci posvetim 200% pažnje. Ali zašto bi onda država plaćala prosvetu kada nam ne treba, neka se te pare onda preusmere na lečenje bolesnih. Znam da je ovaj moj komentar pomalo ciničan, ali izvucite malo sarkazam iz svega ovoga. 😁

  • Biljana

    27. jul 2020 | 12:12

    Ja da sam htela da se skolujem za prosvetnog radija ja bih isla za to ne bih drugu školu zavrsava la. Nije moje da ih ucim gradivo, moje je da ih vaspitavam i pomognem u zivot na svaki moguci način, ali ne i da ponovo zavrsavam skolu i ponovo da ucim. Ima ljudi koji rade i koji ne mogu da pomazu i da uce gradivo i jos da im objasne zajedno sa decom kuci.

    • 25. avgust 2020 | 23:31

      @biljana

      @Biljana

      Iz pravopisa vidi se koju si skolu zavrsila

  • !

    26. jul 2020 | 19:06

    Nemojte praviti decu ako niste sposobni da im posvetite pažnju !!!

    • 27. jul 2020 | 12:20

      Aleksandra Vesković

      @!

      Reče osoba koja verovatno nema decu ili sedi kući bez posla. Trećeg nema!

  • D

    26. jul 2020 | 18:32

    Postovani roditelji!Vi koji ste toliko zabrinuti za sirenje virusa nemojte sa decom u kafice,prodavnice,parkove,non-stop u gradu na setalistu,gde ste svi u grupama,nemojte da se Vasa deca zaraze na takvim mestima,nemojte na organizovane piknike,nemojte da slavite ridjendane i izbacujete slike dece sa maskama.Ucionice su mnogo higijenski bezbednije od takvih mesta.Virus koristite kao izgovor za nastavu na daljinu.Skola je obrazovna ustanova,ostalo je posao roditelja.Oni koji ne zele da se bakcu sa svojom decom neka ih predaju drzavi,postoje institucije i za tu hrstu problems

    • 26. jul 2020 | 18:41

      Roditelj

      @D

      Ti ocito nisi roditelj, ili nisi zaposlen(a). Zna se zasto postoje obrazovne institucije. Molim da ljudi koji nisu relevantni, ne komentarisu ove vrste clanaka

  • JA

    26. jul 2020 | 17:39

    A sta ce deca ciji roditelji rade?

  • Byby

    26. jul 2020 | 17:37

    Ni moja deca nece uci u prostorije skole dok Srbija bude imala pozitivnih od virusa covid 2020, dobro znam sta bi za njih predstavljalo da se zaraze tim virusom pa nakon toga da dozivotno imaju posledice od upale pluca koju ovaj virus napravi. Necu da bijem glavom u zid ko hoce neka izvoli, nije dzaba ona stara " bolje je spreciti nego leciti ".

    • 26. jul 2020 | 19:35

      Clouds

      @Byby

      I šta predlažete?

    • 6. avgust 2020 | 07:26

      Online

      @Byby

      Predlazem online nastavu i da drzava omoguci bar jednom roditelju dece do 12 god da ostane kod kuce sa detetom i da mu drzava dotira 60% plate ili minimalac i za privatni i za drzavni sektor. Ko zeli moze se opredeliti da drzava placa dadilju. Tako je u Evropi.

  • Bivši prosvetni radnik

    26. jul 2020 | 17:26

    Koje dete ŽELI da uči, učiće i kad ide u školu i kad ima onlajn nastavu. Koje dete NE ŽELI da uči, ono samo pravi probleme na času da ni ostala deca ne mogu od njega da uče. Današnji roditelji su uglavnom toliko razmazili svoju decu, da deca ne poštuju ni njih ni nastavnika, nemaju nikakav osećaj odgovornosti. Moja majka je sa 10 godina čuvala svoje mlađe sestre, današnje dete od 10 godina nije samostalno da sedi 30 minuta i prati čas? DRAGI RODITELJI, VAŠ ZADATAK JE DA POMOGNETE DETETU DA SE OSAMOSTALI, DA GA NAUČITE DA POSTOJE OBAVEZE I ODGOVORNOST.

    • 26. jul 2020 | 17:37

      Rojka

      @Bivši prosvetni radnik

      Dobro ode u penziju. Jadna deca kome si ti predavao.

    • 26. jul 2020 | 17:39

      ime

      @Bivši prosvetni radnik

      Lepo rečeno 👍

    • 26. jul 2020 | 18:41

      Mama

      @Bivši prosvetni radnik

      Svaka rec na mestu!

    • 28. jul 2020 | 00:06

      Majka dva djaka

      @Bivši prosvetni radnik

      Svaka Vam čast! Deca moraju da znaju šta su njihove obaveze i ne treba neko da uči za njih, već dnevno izdvoji sat vremena i pojasni ono što ne razumeju, pregleda zadatke i presliša lekcije. Valjda to radi i kad deca idu redovno u školu. Imam devojčicu od 11 godina koja je već pročitala pola lektire za 6.razred, uredno piše dnevnik čitanja, opere sudove posle ručka, usisa kuću, spakuje oprane stvari, raspremi svoj krevet, čuva mladjeg brata... Takodje, dečak od 7 godina odnese smeće u kantu, sredi svoju sobu... Deca se uče obavezama od rodjenja, a meni svaka pomoć znači i imam više vremena za njih.

  • Marfit

    26. jul 2020 | 17:04

    Ja znam da cu pokupiti negativne komentare, ali moram izneti svoje misljenje i saznanje. Ja sam za nastavu na daljinu, prvo zbog korone, a to nije nimalo lose imati takvu nastavu. Konkretno u Norveskoj, se obavljala takva nastava,za vreme korone, sada je kod njih korona 0%,.Ali ,i svi testovi, domaci zadaci, isključivo preko ajpeda, i profesor to pogleda, ispravi, oceni opisno,tako je bilo pre korone. Knjige ostaju u skolu, niko ih ne nosi kuci, samo ko hoce. Pa izvolite koga zanima skola on uci, pazi na casu, a ne na casu izazivanje profesora galamom i slicno. Pa se, kuci mozda nauci, pa se usmenim odgovorom vadi te muca, te zastajkuje, te se dosapne, e nema to u Norveskoj.Pa, Ili ucis pa ces nesto završiti, ili se priprema za posao bez obrazovanja konkretnog.Tako je to pa mozete do sutra da me gradite. .

    • 26. jul 2020 | 17:17

      Rojka

      @Marfit

      Kakve negativne komentare samo pozitivne, Bravooo, bravooo, a samo ko ne razume tvoju poruku može da da negativan.

  • @

    26. jul 2020 | 17:02

    Svima je jasno da je potrebno prilagodjavanje situaciji. Niko ne želi da šalje dete u učionicu gde je lako moguce zakaciti virus.Što se tiče rada prosvetnih radnika , njima skidam kapu dole. Odlično su se snašli u novonastaloj situaciji. Šta misle pojedinci da ti ljudi nemaju i sopstvenu decu, porodicu? Rade za relativno nisku platu a vidokoobrazovani su. Lako je tražiti greške i mane. E pa evo u septembru prilike za ,, vredne” roditelje. Neka malo osete prosvetarski posao.

  • Vodolija

    26. jul 2020 | 16:58

    Sram vas bilo sebični roditelji. Važnije vam je vaše kafenisanje nego zdravlje deteta!

    • 26. jul 2020 | 17:20

      Rojka

      @Vodolija

      A glavno si zaboravila pedikire i manikir i frizeraj.

    • 26. jul 2020 | 17:36

      Oks

      @Vodolija

      Nije vodolija u pita ju kafenisanje, nego u tome što neku roditelji rade po smenama, a neku nisu toliko obrazovani da mogu deci da pomognu dovoljno

  • Zoran Tesic

    26. jul 2020 | 16:40

    Mislim da je “nastava na daljinu” maltretiranje svih, deca zauzeta tokom celog dana, a i roditelji su obavezno da rade sa njima da bi to imalo nekakvog efekta. Moje mišljenje je da treba “pauziratI” školsku godinu ako nema uslova za praćenje redovne nastave u školama, a ne maltretirati sve u krug sa nastavom preko TV-a ili neta. Ako je po zakonu Republike Srbije osnovno obrazovanje obavezno onda je država dužna da organizuje nastavu onako kako je to zakon predvideo a ne da se traži način da se olakša obrazovnim ustanovama na štetu učenika.

    • 26. jul 2020 | 16:56

      Irena

      @Zoran Tesic

      Ako je zastita zdravlja dece steta onda sa tvojim raciom nesto nije u redu.

    • 26. jul 2020 | 17:03

      Silvana

      @Zoran Tesic

      Mija deca nece ici kao sta sam napisala dok i jedan zarazeni bude, zdravlje im je prece od svega a da se zaraze i posle vuku posledice dok su zivi koje prouzrokuju upale pluca to mi na pamet ne pada. Onlajn naravno posto je to jedino resenje a za one koji ru mogucnost nemaju Drzava neka odluci kako ce.

    • 26. jul 2020 | 17:19

      Mimi

      @Zoran Tesic

      Samo da ne bi ti imao obavezu. Država je dužna, društvo je obavezno... Tvoje je da ga napraviš i prepusti državi i društvu. Deca su nam zlatna kakvih sve roditelja ima.

  • Lozana

    26. jul 2020 | 16:35

    Roditelj vaspitava, učitelj uči. A da, roditelj treba i da nahrani i da obuce dete i da kupi knjige i skolski pribor i da plati racune. A zbog korone, sada roditelj treba da obezbedi i internet, viber, racunar ili tablet za google ucionicu i sto sta jos da bi dete pratilo nastavu. A kako djak prvak da radi domaci preko vibera, a da roditelj ne bude ukljucen. Svi su u pravu, i gospodja i nastavnici, a i roditelji, jedino su deca kriva.

    • 26. jul 2020 | 17:12

      Dusica

      @Lozana

      Zdravlje dece je najprece i pod trenutnim okolnostima sve drugo mi je jeftinije nego da ugrozim zdravlje dece koja bi nakon toga imala posledice tokom celog zivota. Samo nam jos otvaranje skola fali i onda bi dnevno belezili po par hiljada pozitivnih umesto sadasnjih 500. Ni po koju cenu necu dozvoliti sebi da svojom nebrigom i odobravanjem skolske nastave ugrozim zdravlje kako svoje dece tako i druge.Prva cu kao roditelj izaci na ulicu zbog toga ako to bude potrebno.

    • 26. jul 2020 | 17:20

      T

      @Lozana

      Kusajte corbu,ko vam je kriv...ja sam ga rodila i ja sam ga napravio... A da se drugi bave njima ,vi samo da uzivate? Razmazeni lenjivci...

    • 26. jul 2020 | 20:20

      Marko

      @Lozana

      A da obezbedis telefon, tablet, internet za youtube i zajebanciju to ti nije problem.. Gurate telefone deci u ruke jos od kad su bebe samo da bi vi imali slobodno vreme i da vas ne uznemirava deciji plac!

    • 26. jul 2020 | 20:22

      Ivana

      @Lozana

      A kako inace prvak radi domaci ako roditelj nije uklucen? Razlika je samo sto u normlanim uslovima odnese to u torbi u skolu, a ovako pošaljete putem vibera!

  • Milica

    26. jul 2020 | 16:26

    Da je mladjana Svetlana radeći sa decom u odeljenju 41 god. kao učitelj, ne bi nikada davala ovakve komentare. Naučna savetnica deli lekcije ne na osnovu ISKUSTVA, već na osnovu načenog iz literature koja joj je bila dostupna pri studiranju. Teorija bez prakse je neupotrebljiva.Razni savetnici su se "igrali" škole, prepisivali organizaciju rada u osnovnim školama iz naprednih i bogatih zemalja (za debele dnevnice) Gde obrazovanje nije zadnja rupa na svirali.... I šta je postignuto? Jedno veliko NIŠTA! !

    • 26. jul 2020 | 17:00

      Lea

      @Milica

      Gospodjo sta si ti ucinila da promenis u obrazovnom sistemu.Nisi ti borac za skolski sistem vec spadas u one koji samo kritikuju.Bilo bi interrssntno cuti tvoje djake.

  • Silvana

    26. jul 2020 | 16:17

    Vi sto bi da decu saljete u skolu jer vam je lakse kad o njima drugi brinu samo izvolite neka se odredi u svakom gradu po jedna skola gde ce ta deca ici o kojoj roditelji ne zele da vode brigu ili da im pomognu ili nemaju sa kim da ih ostave i sta vec. Ja mojoj deci ne dozvoljavam da idu u skolu i da ugrozavaju svoje i moje zdravlje a oni su mi u zivotu sve pa cu im posvwtiti paznju kako budem umela i znala. U skolu ici nece dok Srbija ima zarazenih, za to se pitam ja kao njihov roditelj i niko vise.

    • 26. jul 2020 | 16:34

      Lola

      @Silvana

      Blago Vama kad možete finansijski da živite u potpunoj izolaciji.

  • nena

    26. jul 2020 | 16:13

    sa 65+krecem u predskolsko tuzno jer nema ko drugi.

    • 26. jul 2020 | 17:02

      Cica

      @nena

      Pa šta vam fali? Bolje da vreme provodite u smeju i igri sa decom nego sa čangrizavcima vaših godina 🙂

  • Lika

    26. jul 2020 | 16:08

    Roditelji se bune, kako će da uče svoju decu od kuće iz jednog prostog razloga. Oni sami su jedva završili škole, a većina koja se buni ima od škole samo veliki odmor. Dragi roditelji, da sami imate radne navike, lako biste se prilagidili situaciju u kojoj se nalazi čovečanstvo.

    • 26. jul 2020 | 16:36

      Lola

      @Lika

      Mislite da svi roditelji mogu finansijski da obezbede uslove za on-line nastavu?

  • Sladjana

    26. jul 2020 | 15:56

    Slazem se da deca treba da idu u skolu, to je i normalno, ali ako moraju da ostaju kod kuce pa bolje i to nego da ih zakaci ovaj virus. Ja prva ne bih pustila dete prvo zato sto ne zna da se cuva, pitanje je da li ce uvek i oprati ruke, hoce ako ne zaboravi itd. Ja ga iskreno necu pustiti dok god traje ovaj virus. Pre nekoliko meseci nismo hteli da pustimo decu da idu u skolu pa smo potpisivali peticiju, a sa odjednom pojedinci hoce da im deca krenu. Ne kapiram zasto bi i sad krenuli.

  • Lola

    26. jul 2020 | 15:52

    Slažem se da deca treba da imaju radne navike i da imaju odgovornost za svoje obaveze, ali isto tako i nastavnici i učitelji. A ne neki se trude i rade sa decom on-line, a neki se ne uključuju uopšte. I volela bih da gospodja izda priručnik za djake prvake koji će biti sami kod kuće, kako da savladaju samostalno gradivo do 17-18h dok se roditelji ne vrate s posla.

    • 26. jul 2020 | 16:54

      Irena

      @Lola

      Odrasla sam u porodici sa tri brata mladja od mene i majkom uc iteljicom koja je radila Bili smo bez oca koga je od nad odvpjila komunisticka politika( IB - 1948).Kao najstarija vodils sam brigu o trojici brace,svi smo bili odlicni djaci,isli u muzicku skolu i bavili se sportom.Majku smo vidjali svi zajedno uvece i onako umornoj referisali o skolskim obavezamsa,prpblemima dok je ona kuvala,prala itd.Akad bi legli u krevet pricali smo i pevali iako u tom teskom zivotu noje bilo sve pesma.Svi smo ,bez pomoci bilo koga zavrsili fakultetska obrazovanja i imamo svoje zivote.Moja msjka je bila spremna na sve zrtve i nije bila kukavica .I sve je uspela.Roditelji,vodite racuna da vas deca pamte po dobroti hrabrosti a ne kukumavcenju i pokazivanjem da su vam deca teret .Srecno i deci i roditeljima.

  • Neno

    26. jul 2020 | 15:40

    Sto se tice rada skola dok je korona.Sve je jasno,onlajn nastava je jedino resenje.Nije savrsena ali cuva zdravlje svih u skoli.Ne razumem roditelje koji traze da se skole otvore i tako ugroze zdravlje svoje dece.U pitanju je zdravlje i o tome mora da sevodi racina,pre svega ostalog

  • Dusica

    26. jul 2020 | 15:39

    Dok i jedan zarazeni ima u Srbiji moja deca nece ici u Skolu. Ne pada mi na pamet da njihovo zdravlje dovodim u opasnost kad postujemo sve mere i u proteklih 4 meseca ni do prodavnice ne mogu otici normalno od zarazenih koji umesto da budu u karantinu se setaju ukicama sireci zarazu. Dok virus postoji u skolu nece uci pa nek kosta kolko kosta. Dosta mi je vise svega moze ovo, moze ono dok dnevno belezimo 500 obolelih a ima ih i daleko vise.

  • Miki

    26. jul 2020 | 15:34

    Slušaj ti.. Tj vi... Ako roditelji mora dete da nauči dete da čita i piše.. Pa koja je vaša namena.. Da pretrčite godinu a deca nam sve sakatija u mozak.. Školstvo.. Katastrofa.. Školski kadar.. Užas..

    • 26. jul 2020 | 17:07

      Cica

      @Miki

      Možda oni i jesu loši ali vaš komentar šalje, o vama kao roditelju ne baš lepu sliku.

    • 26. jul 2020 | 20:33

      Marko

      @Miki

      E moj ti, pa sta ce ti faliti da da naucis.. Ranije su maltene sva deca znala i da citaju i da pisu pre nego sto su kretala u skolu.. Sad pravite od dece debile, sto se na omladini odlično vidi.. Produkti takvog razmisljanja su danasnji ucesnici zadruge i parova!

    • 27. jul 2020 | 22:29

      Zaza

      @Miki

      Druze, moj zadatak je da tvoje dete necemu naucim. E sad, ako ti mislis da smo mi kao kadar losi, probaj ti da ga naucis necemu. Mozda ces uvideti da problem nije u nastavniku nego u detetu. Ako ga ti kao roditelj naucis osnovnim stvarima i kulturi onda ima nade za sve nas. Danasnja deca nemaju osnovnu kulturu, nista ih zivo ne zanima osim telefona , kompjutera drustvenih mreza itd.

  • Vosa

    26. jul 2020 | 15:22

    Ne, roditelji su zrtve nastavnika koji misle da treba otaljati 45min. casa (uz gledanje poruka na mobilnom) a da onda roditelji kod kuce treba decu da nauce onom sto je nastavnik ispredavao ali nije NAUCIO dete. I,naravno, da treba da plate privatne casove. Istim tim nasatavnicima, koji preporucuju svog kolegu...

    • 26. jul 2020 | 16:06

      Koko

      @Vosa

      Nastavnik treba da predaje a dete samo da uci. Niko ne treba da mu dubi nad glavom, a ta rutina potiče od kuce. Ko je pre učio decu, roditelji na njivama i deca su bila obrazovanija. Problem je upravo sto deca stalno gledaju u telefone i gledaju zaglupljen program. Manite ljudi nastavnike, učitelje i ostale gluposti. Vi vaspitavate svoju decu i činite ih razmazenim.

    • 26. jul 2020 | 17:06

      Irena

      @Vosa

      Prijatelju da li znas da zivis u epidemiji korona virusa i da nista mije uobicajeno.A ako nisi u stanju da pomognes svom detetu bar u prva dva razreds ,onda nemsm reci

    • 26. jul 2020 | 18:03

      Miki

      @Vosa

      Oni misle da su bogom dani.. Nekada se ta profesija poštovala a zbog čega sada nije tako.. Neka se zapitaju..

  • Ja

    26. jul 2020 | 15:20

    A za sta su nastavnici placeni ako ce roditelji uciti svemu decu kod kuce..? Uvek je bilo, vaspitanje se uci kod kuce, a fizika (koju vecina roditelja i ne zna da objasni detetu) u skoli. Zna se sta je duzbost nastavnika, a sta roditelja.. Najbolje je da roditelj radi u svojoj firmi 8 sati, vaspitava dete i jos radi posao koji bi nastavnik trebao da radi, onda se bar 'maknite' sa budžeta republike Srbije pa ce biti vise podsticajnih sredstava za roditelje.

    • 26. jul 2020 | 15:50

      @ja

      @Ja

      Zadatak roditelja I jeste da vaspitava svoje dete. Ono je u skoli 8 sati, u kuci 16h.

    • 26. jul 2020 | 16:08

      Ludi Milojko

      @Ja

      Ne, najbolje da vam nastavnici: uče, vaspitavaju, čuvaju, zbrinjavaju decu kad im nije dobro, a vi ste na poslu...i naravno trpe vaše neuvažavanje, nepoštovanje, kritike...

  • Ludi Milojko

    26. jul 2020 | 15:19

    Roditelji, do sada ste pričali da nastavnici ništa ne rade, omalovažavali ste njihov rad, veličali njihove raspuste, kritikovali ih što se žale na visinu plate... Gle sad, vi tražite platu za sopstvenu decu. Nije lako biti PROSVETNI RADNIK, a i on je: roditelj, supružnik, član društvene zajednice sa svim problemima i obavezama, pa i u kući, kao i vi 👨‍🎓📚

  • Alex

    26. jul 2020 | 15:17

    Po meni, deca neće postati asocijalna ako jedne godine škola bude online, zbog situacije takve kakva jeste. Dete bih pre učila kod kuće, tj. pomagala mu u razumevanju nastave, nego što bih ga slala u školu, zbog zdravlja. Svi znamo koliko se brzo šire virusi u kolektivu i kako deca ne mogu da održe fizičku distancu. Kada je sve i počelo u martu, većina roditelja je kukala što se škole ne zatvaraju. Pa zar mislite da će stanje u septembru, oktobru biti drugačije? Sa druge strane, razumem roditelje koji ne mogu da nađu način da ostanu kod kuće za vreme nastave, poslodavci su takvi kakvi jesu a mora se živeti. Treba nekako naći način da se izađe u susret, možda napraviti odeljenja sa minimalnim brojem učenika za one koje nemaju mogućnosti za praćenjem online nastave i za one koje roditelji ne mogu (ne neće, ne mogu uz pismeno obrazloženje poslodavca) da podrže u učenju.

  • Strasno

    26. jul 2020 | 15:08

    Ako bude tako da deca gledaju u tv i "uce" a da se ne ide u skolu,hocu minimum 20% uciteljske plate

    • 26. jul 2020 | 17:10

      Cica

      @Strasno

      Ma stvarno? Ne mogu da verujem da neko želi pare za nešto što bi naučio svoje dete! Pa dobar roditelj će hteti što više da nauči dete.

    • 26. jul 2020 | 18:24

      Xx

      @Strasno

      I ja i za prethodni razred. Sve sam morala da ucim. Predaju 15 min i cao. 6 razred a fizika i matematika ko za naucnike. Kako da objasnim strani jezik detetu..? Nista nisu radili nastavnici. Neka sede kuci za minimalac pa ce da vide kako je lepo rafiti za 60000

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA