• 3

HIT DIJETA: Četiri razloga da preskočite večeru

Iako su aktuelni praznici i uživanje u zajedničkim slavskim obrocima s porodicom i prijateljima, možda je ipak bolje da izbegavate kasno da jedete

  • 3

Ova dijeta je veoma jednostavna za sprovođenje i ne zahteva posebne namirnice i jela. Ona podrazumeva ukidanje večere, što znači da nakon 16 časova ne bi trebalo ništa da jedete do sutra ujutru. Ako ležete kasnije, satnicu možete da pomerite, važno je da je razmak između popodnevnog i jutarnjeg obroka 14 sati.

Američki istraživački centar za dijetetiku je pokazao da redovno korišćenje programa “Ukidanje večere” utiče višestruko dobro na ljudski organizam. Evo i kako:

Foto-ilustracija: Foter/-Salvaje-

Foto-ilustracija: Foter/-Salvaje-

Mršavljenje

Ako ne uzimate hranu posle 16 časova, telo počinje da sagoreva masnoće polako. Ne treba da očekujete instant rezultate, već budite strpljivi.

Telo će sagorevati nekoliko grama dnevno, što je ujedno prednost ove dijete, jer se na taj način neće pojaviti višak kože zbog brzog gubitka prekomerne težine, već će se polako koža prilagođavati smanjenju težine.

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Master isolated images

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Master isolated images

Anti-aging tretman

Izvor unutrašnje mladosti je hormonalni balans i dokle god telo proizvodi dovoljno hormona, mi smo zdravi i mlađe izgledamo. Glad stimuliše proizvodnju hormona rasta i melatonina. Telo luči dovoljnu količinu hormona rasta do 21. godine života i tada se lučenje smanjuje dok u starosti skoro da se uopšte ne luči. Manjak hormona rasta rezultira slabošću mišića, zamorom i povećanim rizikom od kardiovaskularnih bolesti.

Naši preci, odlazili su na spavanje gladni, tako da je njihovo telo spremno za duži period uslovnog posta. Kada smo prinuđeni da idemo na spavanje gladni, naša energija, koju bi telo koristilo za varenje, troši se za eliminaciju štetnih supstanci, povećanje nivoa hormona i regeneraciju ćelija.

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Michal Marcol

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/Michal Marcol

Masnoća

Ako redovno sledite program, povećan nivo hormona će uticati na smanjenje masnoće u telu, jačanje kostiju, povećanje elastičnosti kože, smanjenje holesterola u krvi, jačanje imuniteta, smanjenje zamora i poboljšanje funkcije srca.

Foto-ilustracija: Freedigitalphotos.net / photostock

Foto-ilustracija: Freedigitalphotos.net / photostock

Bolji san

Kao što znate, dok spavate praznog stomaka proizvodi se melatonin, hormon sna. Tada se temperatura tela smanjuje i naš san je dublji i regenerišu se ćelije u telu. Svi ljudi nakon dobro prospavanih noći izgledaju mlađe i obrnuto, nakon neprospavanih noći i sami znate da ne izgledate dobro.

(Telegraf.rs / Moje Zdravlje)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lalaaa

    Pa zašto onda lekari i dijeteričari pričaju kako je važno da se obroci ne preskaču i da je bitno da jedemo i večeru?

  • Fil

    Ma jeeste, lezite gladni.. jedite kad god ste gladni ali nemojte se prezderavati. To je sva pamet. Nema na cemu :-)

  • Ja znam ko sam po manastirima iz Srbije...

    Kad ne veceram ja ne mogu da spavam x-(

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima