• 8
 ≫ 

Od mršavice do bombe: Evo kako je uspela prirodnim putem da dobije zadnjicu kao Kim Kardašijan

 ≫ 

Gotovo svaka žena želi veću i seksepilniju pozadinu

  • 8
Zadnjica

Printskrin Instagram / racheljdillon

Australijanka Rejčel Dilon je rešila da otkrije kako je uspela da postigne savršeno zategnutu figuru, kao i da kompletno preoblikuje svoju zadnjicu

Iako je ključno da u svoju rutinu uvedete trening snage i opterećenja, Rejčel ističe da ne možete da ostvarite najbolje rezultate ukoliko u ishranu ne uključite protein. 

Kako je ispričala, ona je godinama bila na različitim dijetama, ograničavala je unos određene hrane, konzumirala pića bez šećera ali je potpuno zanemarila unos mesa.

 

 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

A post shared by Rachel Dillon💫 (@racheljdillon) on

 

 

- Sećam se da sam jedno vreme unosila samo 1200 kalorija, a nimalo proteina. Tokom dana bih pojela tri pirinčane galete, pila sam gazirani sok bez dodatog šećera i smanjila unos pojedinih namirnica, a kada dođe vikend obično sam se prejedela - priznala je.

Kako je nastavila redovno da se bavi fizičkom aktivnošću, Rejčel je otišla na takmičenje za fitnes modela kada je naučila da ne mora da eliminiše unos određene hrane, već da treba više da radi treninge snage i poveća unos proteina.

 

 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

A post shared by Rachel Dillon💫 (@racheljdillon) on

 

 

- Mnogi ljudi ne razumeju koliko je važan protein u ishrani, zato danas želim da edukujem ljude.  Godinama sam brojala kalorije ali sada sam naučila kada i koliko hrane treba da unesem u  svojetelo. Zato je važno da razumete šta jedete i da znate koja je nutritivna vrednost hrane.

Ova zaljubljenica u fitnes primenjuje povremeni post što znači da konzumira hranu samo tokom osam časova u toku dana, od 10 do 19 h, a preostalih 16 sati izbegava da jede.

 

 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

A post shared by Rachel Dillon💫 (@racheljdillon) on

 

 

Više volim veće obroke, nego male - istakla je, pa dodala da četiri puta jede na dan.

Njen doručak se sastoji od proteinske ovsene kaše sa bademovim maslacem i zaleđenim borovnicama. Za ručak obično jede tunjevinu i salatu sa pirinčem. Kada hoće da se zasladi bira jogurt sa niskim procentom masnoćem, a večera losos zajedno sa krompirom, pirinčem i povrćem.

Dan započinje i završava sa čajem od nane.

 

 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

A post shared by Rachel Dillon💫 (@racheljdillon) on

 

 

Video: Htela da bude Kim Kardašijan. Ona srećna mi nemi

 

(K.M./Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ja

    29. februar 2020 | 16:11

    Bolja je bila pre, sad je prenabildovana.

    34
    11

    Podelite komentar

  • Gorstak

    29. februar 2020 | 18:07

    Bolje je izgledala ranije, kada bude prestala da trenira, ima da postane vreća celulita i sala. Najlepše i najzgodnije su vitke žene

    17
    24

    Podelite komentar

  • maki

    29. februar 2020 | 18:19

    Ne mlati molim te, vreca sala ce biti samo ukoliko bude jela kao prase, a i da prestane da vezba i normalno se hrani , ostace top. Misici pamte, telo sve pamti, svaka cast svakome ko se trudi i brine o svom telu.

    16
    1

    Podelite komentar

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Ne želim da budem informisan
Ok