• 43

POGLEDAJTE TABELU: Koliko vode dnevno treba da pijete prema kilaži

Da bi naš organizam funkcionisao kako treba moramo da unesemo dovoljnu količinu vode, a to zavisi od kilaže. Pogledajte tabelu u tekstu

  • 43

Znamo da svakog dana moramo da unesemo određenu količinu vode da bi organizam normalno funkcionisao. Ako to ne praktikujemo, može doći do slabljenja nekih vitalnih funkcija, pa i do ozbiljnih oboljenja.

Nemojte da pijete vodu tokom jela! Evo i zašto

Postavlja se pitanje - koliko vode dnevno treba da pijemo?

Neki kažu 2 l vode dnevno, neki kažu ne mora voda može bilo koje bezalkoholno piće, ali sokovi i drugi napici ne mogu zameniti vodu.

Postoje ljudi koji su toliko navikli da piju razne napitke da im je voda postala bljutava. Savetujemo da u običnu vodu ubacite malo krastavca ili iscedite samo malo limuna i voda će biti mnogo ukusnija i prijatnija za piće.

Koliko tačno vode dnevno treba da popijete zavisi od vaše kilaže. Pogledajte tabelu:

Foto: Telegraf

Foto: Telegraf

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Teme

Komentari

  • Neko iz mase

    19. decembar 2015 | 04:30

    3.5 litra vode dnevno?? Pa brate kao da pecenje rucam i veceram..a ne salamu

  • Endokin

    26. decembar 2017 | 12:09

    Gluposti, naucnici se opet vracaju na staro razmisljanje. Prvo je bilo treba piti 2l vode dnevno, posle su rekli ipak nema neke naucne istine u tome, danas evo opet neki novi podaci... Ciste gluposti, pijes vodu kada si zedan i dovidjenja. A sto se tice onoga da je osecaj zedji vec prvi znak dehidratacije i to je isto totalna glupost, nije naucno dokazana jer su naucnici jos uvek podeljeni u razmisljanju. Oduvek se znalo da se organizam navikne da trazi ono sto mu treba, te bi i logicnije bilo da trazi vodu kada mu je potrebna, a ne na silu da se piju ogromne kolicine tecnosti, s obzirom na to da je unosimo i kroz hranu. takodje, kada se pije neki sok, bio on vestacki ili prirodni, unosi se tecnost tj. voda i to se ne moze poreci, ne pricajte gluposti... kao u soku nema vode, pa danasnji sokovi su uglavnom voda, ima je uglavnom preko 50%, dok je drugih materija malo, te uvek ima dovoljno vode kojom ce se organizam posluzuti da izbaci lose materije, a ostace i viska. Bitnije bi bilo izbaciti svakojake aditive, ogromne kolicine mesa, masne hrane, belog secera i testenina-peciva koja su debelo bogata glutenom, hrane bogate pesticidima i drugih stetnih namernica. Treba jesti vise hrane bogate prirodnim vlaknima, vitaminima, zdravim proteinima itd., a onda ce organizam mozda i da trazi vise vode. Puko pijenje vise vode nece nista pomoci, samo ces ici cesce u wc.

  • esma

    23. decembar 2015 | 15:43

    Meni relevantan onaj savet koji preporucuje da ne treba da dozvolimo da osetimo zedj jer je to jedan ,prvi ili pocetni znak dehidratacije organizma.i ,uglavnom se ,pridrzavam.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA