• 5

Evo koliko trbušnjaka dnevno trebate da uradite kako biste videli pločice na stomaku

Trbušni mišići nisu samo estetski lepi kada su izvajani i jaki već oni doprinose i opštem zdravlju, a evo koliko ih je potrebno da se pojave na vama

  • 5

Oni ukazuju na dobro držanje i koštano-mišićni sistem i zbog toga je dobro znati koliko trbušnjaka dnevno trebate da uradite da bi vežbanje dalo rezultate.

Preživela je pakao anoreksije, nosila odeću za decu i imala samo 30 kilograma, a sada ima telo kakvo nemaju ni supermodeli (FOTO)

Trbušnjaci su najpopularnija vežba za stomačne mišiće, a specifičnost izvođenja je u tome što koliko god radili ovu vežbu ona nikada ne postaje laka. Upravo zato ne smemo da preteramo i da se bacimo na beskrajno vežbanje trbušnjaka kako bi rezultati bili vidljivi.

Foto: Profimedia

Odgovor na pitanje koliko je onda dovoljno je 30! Tome dodajte i podizanje nogu i plank i druge vežbe za jačanje abdomena. Pazite i na hranu jer ukoliko se ne hranite zdravo nijedna vežba neće imati dugoročni učinak.

Važno je da tokom ove vežbe vrat i glava moraju da imaju dobru potporu. Stavite prste na potiljak i tako poduprite glavu i zaštitite vrat od istezanja. Obratite pažnju da prilikom držanja nikako ne gurate glavu.

Trbušnjake trebate da radite savijenih kolena i bez podizanja stopala sa poda. Stopala vam može pridržavati druga osoba ili ih stavite ispod kauča.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Komentari

  • Ivan

    Mozete raditi i po 300 ako hrana nije odgovarajuca nista

  • BMW

    Ma kako da ne baš 30,što nije 25 ili 35

  • Sirogoj

    Vidljive 'pločice' na stomaku nemaju veze sa vremenom i intenzitetom vežbanja već sa procentom masnog tkiva u organizmu tzv. BMI. Što je manje masti, to vidljiviji stomačni mišići..

Preporuka sa Weba

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima