• 0

Mlohava zadnjica i bolovi u leđima su neki od problema: Ove vežbe morate da radite ako dugo sedite

Sedenje utiče i na naše zdravlje, ali i na izgled

  • 0

Lični trener Belinda Norton i Instagram zvezda rekla je da dugo sedenje može da dovede do zaustavljenog rada mišića gluteusa što može da izazove ozbiljne zdravstvene probleme.

Mlohava zadnjica posledica je sedenja dugi period vremena jer mišići gluteusa nisu aktivni. To utiče na celokupno držanje tela, težinu i zdravlje.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Belinda Norton (@belinda.n.x) дана

Čak i ako ste aktivni, idete u teretanu, to nije dovoljno da sprečite pojavu štetnih efekata efekata dugotrajnog sedenja.

- Mišić gluteusa je najvažniji mišić u našem skeletnom sistemu u telu. Kada dugo sedite, fleksori kukova se zatežu i sprečavaju aktivaciju gluteusa. Karlica ne može da se pomera napred, uzrokuje kompresiju donjih leđa i to dovodi do pojave bolova, rekal je ona.

Sedenje smanjuje aktivnost nerava koji su uključeni u stimulaciju i kontakciju mišića.

- Ovo je veoma značajno za zdravo funkcionisanje gluteusa. Pronađena je veza između smanjene snage gluteusa i bolova u donjem delu leđa, kukova, kolena i zglobovima, dodala je ona.

Ona ističe da su ljudi koji rade kancelarijski posao u obavezi da sede dugi vremenski period što je naizbežno. Zato savetuje da kada odete u teretanu radite vežbe za gluteus.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Belinda Norton (@belinda.n.x) дана

- Ubacite vežbe snage koje će izolovati i ciljano gađati mišiće gluteusa. Ima mnogo jednostavnih vežbi koje jačaju gluteus bez potrebe da provodite sate i sate u teretani. Vežbe poput karličnog mosta, mrtvog dizanja, dubokih čučnjeva, iskoraka i podizanje tegova pomažu da se gluteus aktivira. Uvek savetujem posetu kiropraktičaru ili ličnom treneru koji će vam sastaviti program vežbanja, kaže ona.

Možda nikada niste bili svesni koliko je mišić gluteusa važan za vaše celokupno držanje i stabilnost tela. Slab gluteus ne može da stabilizuje vašu karlicu i ona se povija napred. Sve to vrši pritisak na vašu kičmu. Posledica može da bude i povreda leđa ukoliko ona moraju da rade posao koji treba da obavlja gluteus.

VIDEO: I ovako treba da se vežba 

(Telegraf.rs/metro.co.uk)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima