• 1

Mediteranska dijeta, trčanje i zumba za nju su bili dobitna kombinacija: Izgubila je više od 47 kg

U petom razredu imala je više od 90 kilograma, a kad je brojka na vagi došla do 137, desio se prelomni momenat

  • 1

Pedjž Valderas (26) iz Teksasa čitav život borila se protiv viška kilograma, ishrana joj je bila bazirana da brzoj hrani, a onda je život promenila iz korena. Počela je da se se hrani po mediteranskoj dijeti, da trči i praktikuje zumbu i izgubila je 47 kilograma.

Kako kaže, još u petom razredu imala je više od 90 kilograma. Nije mogla da nađe prikladnu odeću i zbog toga je morala da je šije.

- Jedva da sam mogla da stanem u sedište u avionu ili na neko u zabavnom parku. Imala sam problema sa snom i menstrualnim ciklusom - kaže ova devojka, kojoj je već sa 13 godina uspostavljena dijagnoza preddijabetesa.

- Na svakom pregledu kod lekara savetovano mi je da oslabim, ali ja sam se pomirila sa tim da ću takva biti ceo život - priča Pejdž.

- Sa 22 godine imala sam više od 137 kilograma. To je bio period kada sam išla na put u Kaliforniju i sećam se da sam imala poteškoća da se krećem uporedo sa svojim bratom, sa kojim sam bila na putovanju. To mi je zaista smetalo, konstantno sam ostajala bez daha - nastavlja ova devojka.

Kada se vratila sa puta, njen otac je bio u bolnici usled komplikacija zbog dijabetesa i tada joj je rekao da ne bi voleo da završi kao on.

- Nažalost, oca sam izgubila 2020. godine. Bilo je teško, ali tada sam konačno rešila da promenim svoj život. Još jedan momenat otrežnjenja bio je kada sam svoju sestru, koja je tada imala 5 godina, ponudila keksom, a ona je odbila i rekla da ne želi da bude gojazna kao ja. Dečija iskrenost bila je nešto što mi je trebalo - objašnjava Pejdž.

"U početku nisam znala šta radim"

Kako kaže, u početku nije znala ništa o mršavljenju, ali je sebi zadavala cilj po cilj. Osim toga, napravila je profil na društvenoj mreži Instagram gde pokazuje svoj put ka mršavljenju i gde dobija podršku i znanje.

- Naučila sam dosta o svom telu, a sada sam na mediteranskoj dijeti, iako ne volim tako da kažem, jer ovo nije suviše restriktivan način ishrane. Za mene je savršeno balansiran - kaže Pejdž.

Šta jedem u toku dana

Doručak: Proteinski šejk sa jogurtom i bademovim mlekom
Ručak: Činija supe ili neke druge kuvane hrane
Grickalice: Proteinske čokoladice ili šargarepa ili jagode
Večera: Piletina, povrće i neka vrsta žitarica

Priznaje da u početku nije mogla da radi nikakve vežbe, samo je šetala, onda je počela da trči i da trenira zumbu. Posle gubitka velikog broja kilograma Pejdž se podvrgla operaciji odstranjivanja viška kože, a posle oporavka posvetila se treninzima snage.

- Treniram tri puta nedeljno, na boks idem četiri puta nedeljno, a trčim najmanje dva puta nedeljno - objašnjava svoju sadašnju rutinu ova devojka.

Tri promene koje su napravile najveću razliku

Kao prvo, Pejdž izdvaja to što je naučila dosta o svom telu i šta joj prija. Osim toga, naučila je dosta o namirnicama i njihovoj nutritivnoj vrednosti.

Ono što joj je dosta pomoglo je to što je prestala da se upoređuje sa drugima.

- Svaka osoba je različita. Fokusirajte se na sebe, i poslednje, ali ne i najmanje važno je da slavite sve pobede, bile one velike ili male - kaže Pejdž, prenosi Women`s Health.

Video: Smršala 15 kilograma samo zato što je koristila ovu jednostavnu spravu svaki dan

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ko hoce, moze

    Slatko i testenine napolje, setanje svako vece i -47kg.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima