2

Ovo su četiri načina kako da navedete ljude da zavole vaš brend

Predstavićemo vam nekoliko oprobanih recepata koje možete primeniti da ostvarite ovaj poduhvat

Biznismen, čovek, muškarac za kompjuterom, posao, na poslu
Foto: Profimedia/Tetra Images

Ono što donosi najveću razliku između robne marke i brenda jeste emocija. Ljudi s brendovima grade odnos na osnovu osećanja koja doživljavaju kada ih koriste ili kada gledaju njihove reklame. Nekada se poistovećuju s njima, nekada prepoznaju u njima rešenje svog problema, a nekada im jednostavno prija način na koji funkcionišu.

Postoji veliki broj načina kako da doprete do srca svojih korisnika, ali osnovni preduslov za to jeste otvorena komunikacija koja će vam pomoći da im prenesete sve poruke koje želite.

Predstavićemo vam nekoliko oprobanih recepata koje možete primeniti da ostvarite ovaj poduhvat.

Učinite da se vaši korisnici osećaju drugačijim od ostalih

Da biste se izdvojili u moru drugih brendova, morate biti kreativni. Potrudite se da tu kreativnost uvek prilagodite težnjama svojih korisnika ili potencijalnih mušterija. Na taj način, oni će se prepoznati u sadržajima koje kreirate i osetiće se posebno.

Ukoliko uspete u namerama da budete drugačiji, oni će se poistovetiti s vama i tako ćete biti u prilici da osvojite daleko veći broj ljudi. Šaljite im poruke koje daju na značaju njihovoj jedinstvenosti i izborima koje prave, pokažite im razumevanje i vrlo brzo ćete formirati prijateljsku vezu s njima.

Izazovite osećaj pripadnosti

Jedna od osnovnih ljudskih potreba jeste i ona za pripadnošću. U ljudskoj prirodi je da bude deo grupe, pa makar to bila i neka niša, mali broj ljudi s posebnim interesovanjima i stavovima – sve dok postoji još jedna osoba na svetu koja misli isto kao i vi, osećaćete da pripadate.

Ako želite da izazovete ovaj osećaj kod svoje ciljne grupe, onda istražite dobro s kim komunicirate i kreirajte zajednicu ljudi oko svog proizvoda. Pružite im mesto na kome mogu da podele svoje ideje, diskutuju o različitim temama koje ih interesuju ili pronađu prijatelje slične sebi s kojima će moći da nastave priču. Budite ta zajednica.

Brinite o zajednici u kojoj živite

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Iako se trudite da izgradite novu zajednicu, ne smete zaboraviti na društvo u kom živite i poslujete. Morate brinuti o svojoj okolini, to pokazati javnosti i dati dobar primer svima. Ne samo što ćete tako razviti svest o značaju aktivnosti na ovom polju, već ćete i doprineti svojoj reputaciji na taj način.

Životna sredina je nešto o čemu bi svi trebalo da brinu zajedno, ali dok se jedan ne uključi, ni drugi ga neće pratiti. Možete postaviti i izazov svojoj konkurenciji kako biste dobili na značaju, tako da će i sami poželeti da vam se pridruže, kako ne bi zaostajali za vama. Ljudi će to primetiti i znaće kako da cene vaše napore da doprinesete napretku.

Razmišljajte o sigurnosti

Potreba za sigurnošću nam se svima javlja od ranog detinjstva. Do nekog trenutka o nama brinu roditelji, a onda, kada dovoljno porastemo, prepušteni smo sami sebi i uvek tražimo alternativnu podršku kako bismo osetili da nam neko čuva leđa.

Tu brendovi ulaze u igru dajući određeni stepen sigurnosti i uverenja u to da su baš oni pravi izbor. Ako pružite dovoljno dobre argumente ljudima, stanete iza njih i ispostavi se da su vaši argumenti istiniti, ljudi će osetiti upravo to što im je potrebno – zaštitu i potvrdu da su doneli dobru odluku.

Vaš brend je poput čoveka koji ima potrebu da se dopadne ljudima. Razmišljajte na taj način. Dajte sve od sebe da kreirate identitet koji će se ljudima dopasti i koji će ih navesti da se poistovete i zbliže s njim.

Ukoliko je ovo posao kojim želite da se bavite, upišite marketinški menadžment, jer su navedeni načini samo površina cele priče. Postoji veliki broj načina da se približite svojim potencijalnim kupcima. Osposobite se za ovaj posao i steknite nova znanja, a potom izgradite karijeru na tome.

(Telegraf.rs)

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Tagovi: Biznis, Brend, Marketing, Psihologija, Saveti, Uspeh
Popularni komentari
  • V
    VAN

    Čista demagogija i teoretsko zatupljivanje, treba navesti konkretne praktične primere.

foto dana

video dana