≫ 

Burberry menja logo posle 20 godina, pogledajte kako će izgledati novi (FOTO)

Promena prepoznatljivog loga brenda je velika stvar

  • 0

Burberry je otkrio da posle 20 godina menja svoj prepoznatljivi logo kao nova odluka pod upravom Rikarda Tiska.

Ivanka Tramp gasi svoj modni brend: Radnicima podelila otkaze, a ovo je njena nova zanimacija

Italijanski dizajner napustio je vodeću poziciju u Givenchy-u u februaru 2017. godine, kada je preuzeo mesto kreativnog direktora u Burberry-u umesto dotadašnjeg direktora Kristofera Bejlija koji je otišao sa ove pozicije u martu ove godine.

Објава коју дели Riccardo Tisci (@riccardotisci17) дана

Samo mesec dana pre svog velikog debija na Londonskoj nedelji mode, Tisk je fanovima poznatog brenda dao mali uvid u ono što mogu da očekuju, a kako stvari stoje ovaj brend sprema veliku promenu. Prema novom logu i monogramu koji je dizajnirao umetnički direktor Piter Savilj, Tisk će promeniti prepoznatljiv logo koji je dugo bio poznat i postao je deo tradicije.

Novi logo je kombinacija inicijala osnivača poznatog brenda Tomasa Barberija i predstavlja kombinaciju upadljivo narandžastih slova sa već prepoznatljivim belim i bež motivima po kojima je brend poznat u svetu.

Објава коју дели Riccardo Tisci (@riccardotisci17) дана

Novi logo je mnogo moderniji od prethodnog, zbog čega ga kritičari smatraju hrabrijim i upadljivijim. Ovaj brend menja logo po prvi put posle 20 godina. Pored novog loga koji je objavio na Instagramu, novi kreativni direktor je objavio i mailove koje je razmenio sa nadređenima.

Nestrpljivi fanovi moraće da se strpe do septembra kada će se pojaviti nova kolekcija kako bi videli novi logo u kolekciji koja je pripremljena za proleće/leto 2019. godine.

VIDEO: Kako će muškarci izdržati? Ovo je najprovokativnija haljina

(Telegraf.rs/independent.co.uk)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA