• 7

Da li je ovo nova Lada Niva?

Prvi put od 2014. godine, od kada je originalna Niva preimenovna u Ladu 4x4, ime Lada Niva će se ponovo naći u gami ruskog proizvođača

  • 7

Ruski AvtoVAZ nedavno je od General Motorsa otkupio 50 odsto učešća američke kompanije u zajedničkoj firmi GM-AvtoVAZ, koja od 2002. godine proizvodi terenac Chevrolet Niva.

Tako će dosadašnja zajednička kompanija u buduće biti u 100-procentnom vlasništvu AvtoVAZ Grupe. Fabrika će u narednom periodu nastaviti da proizvodi model pod imenom Chevrolet Niva, ali će on u nekom trenutku početi da se prodaje pod Ladinim znakom.

To znači da će se, prvi put od 2014. godine, od kada je originalna Lada Niva preimenovna u Lada 4x4, ime Lada Niva ponovo naći u gami ruskog proizvođača.

Inače, Chevrolet Niva je prilično popularan automobil na teritoriji nekadadašnjeg SSSR-a, budući da je zadržao vrhunske terenske osobine, po kojima je originalna Niva dobro poznata, ali je kupcima ponudio savremeniji i udobniji automobil, koji se bolje ponaša na putu van teškoh terena.

Lada Niva

Foto: Printscreen/Twitter/@Kolesa_Ru

Automobil dugačak 4,048 metara u najvećoj meri se tehnički tehnički oslanja na originalnu Nivu. Pokreće ga benzinski motor od 1,7 litara sa 80KS. Automobil ima pogon na sva četiri točka i centralnu blokadu diferencijala.

Ipak, i pored toga što osnovna verzija u Rusiji košta nešto manje od 9.750 evra, Chevrolet Niva u prvih devet meseci ove godine beleži pad prodaje od 25 odsto, piše sajt Kolesa.ru koji je čitaocima ponudio svoju verziju redizajna buduće Lade Nive, koju vidite na fotografijama.

AvtoVAZ-ovo preuzimanje celokupnog udela u zajedničkoj kompaniji sa GM-om u gamu proizvođača iz Toljatija, dovodi još jedan terenac sa legendarnim imenom, pa će ubuće klasična Lada 4x4 i novija Niva biti deo iste game, kao što je to Mercedes-Benz uradio sa svojom legendarnom G klasom i novijim modelila M klase.

(Telegraf.rs)

Komentari

  • Bolje izgleda

    Ali stari benzinski motor u novi model je glupost.

  • Adam

    Lada nema "centralnu blokadu diferencijala" (verovatno je greška u prevodu a urednici ove rubrike ne mogu sve da znaju). Lada ima "blokadu centralnog diferencijala" (Lada ima tri diferencijala i to prednji i zadnji raspodeljuju snagu između prednjih odnosno zadnjih točkova a centralni raspodeljuje snagu između ta dva diferencijala). To praktično znači da po jako klizavom terenu kada je uključena blokada centralnog diferencijala Lada "kreće" sa jednim prednjim i jednim zadnjim točkom.

  • goran

    ako nisu odradili sasiju nista nisu uradili.auto je lep i nista vise

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima