≫ 

Saznajte da li je vaš automobil među najvećim zagađivačima u Srbiji!

 ≫ 

Poražavajuća statistika MUP-a Srbije kaže da prosečna starost automobila u Srbiji iznosi 17 godina, a da nešto više od 90 njihovog ukupnog broja predstavljaju vozila starija od 10 godina

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sarkazam
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Penzioner

    27. januar 2020 | 08:09

    Ko god prati kada je i koliko je zagadjenje vazduha, vrlo brzo je primetio da zagadjenje i količina saobraćaja nemaju baš neke veze! Što će reći da je priča o automobilima i zagadjenju naduvana zbog interesnih grupa! Bilo bi ispravno da se nadležni potrude i nadju pravi izvor zagadjenja i predlože mere za smanjenje istog!

  • Mladen

    18. januar 2020 | 17:30

    Porez na luksuz se ukida posle 20 godina starosti automobila, tolko o tome

  • Sarkazam

    18. januar 2020 | 08:06

    Ajmo ovako. Učešće akciza u ceni goriva preko 50%. Stariji modeli (računajući i moj 22 god) više troše nego novija vozila. Ukidanjem ili ograničenjem tih auta smanjiće se prodaja goriva, samim tim i akciza. Znači, to otpada. Da ne pričamo o gradskom saobraćaju, gsp, Niš-expres, čiji autobusi odavno ne ispunjavaju nijednu normu. Paralelno sa (odjednom) prevelikim zagađenjem pušta se u rad turski tok. Taj gas mora negde da se proda. Već je osnovano neko javno preduzeće koje je pod okriljem Srbija-gasa. Sad će garant poskupljenje ekoloških taksi za sve osim domaćinstvima koja se budu grejala na gas. Njih će odrati preko cene gasa. A procedura isključenja biće kao sa toplanama. Tona papira i opet ne možeš da se isključiš.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA