I ove godine su "lupali" automobile zbog bezbednosti, a ovi modeli su uspeli da izdrže najviše

Većina ispitanih vozila zaradila je maksimalnih pet zvezdica...

  • 0
Euro Ncap, kreš test Foto: Euro NCAP

Na najnovijem setu testova koje sprovodi EuroNCAP većina ispitanih vozila zaradila je maksimalnih pet zvezdica za bezbednost.

Ovaj put na ispitu su se našla dva modela VW grupacije iz C segmenta - nova izdanja Audija A3 i Seatovog Leona. Oba automobila su ocenjena sa 5 zvezdica.

A3 je zaradio 89 odsto za zaštitu odraslih putnika, 81 odsto za decu, te 68 odsto za protekciju ugroženih učesnika u saobraćaju kao što su pešaci i biciklisti.

Seat Leon Foto: SEAT

Leon je ostvario još bolji rezultat i dobio je 91 odsto za zaštitu odraslih, 88 odsto za decu i 71 odsto za pešake i bicikliste.

Na testu su se našli i Kia Sorento, Land Rover Defender i Isuzu D-Max. Sva tri nabrojana automobila takođe su dobila maksimalnih pet zvezdica za bezbednost.

Južnokorejski SUV ubeležio je 82 odsto kod odraslih, 85 odsto kod dece i 63 odsto za ugrožene grupe u saobraćaju. Defender je zaradio 85 odsto za zaštitu putnika koji su starosno prešli doba adolescencije, potom isto toliko procenata za nejač i 71 odsto za pešake i bicikliste.

Land Rover Foto: Land Rover

Isuzuov D-Max indeksirao je 84 odsto za odrasle, 86 odsto kod zaštite dece, i 69 odsto kod ugroženih grupa u saobraćaju.

Električni mališan Honda e nije uspeo da se pohvali odličnim rezultatom. Umesto toga Honda e je zaradila četiri zvezdice. Japanski EV je podbacio na polju protekcije odraslih (76 odsto), a vrlo dobar je bio kod mlade populacije (82 odsto), dok je za zaštitu pešaka i biciklista zaradio 62 odsto.

Najlošiji u ovoj turi testiranja EuroNCAP-a bio je Hyundai i10. Korejski model iz A segmenta dobio je svega tri zvezdice, što je poprilično loš rezultat u doba kada se i četiri zvezde smatraju ozbiljnim nedostatkom.

Hyundai i10 Foto: Hyundai

Hyundai i10 dobio je svega 69 odsto za zaštitu odraslih, s tim da su stručnjaci iz EuroNCAP-a istakli da je prilikom frontalnog udara karlica vozača prošla ispod dela pojasa koji ide oko struka. Pored toga, i10 je došao do 75 odsto za zaštitu dece, ali i samo 52 odsto za pešake i bicikliste, uz opasku da AEB imao ograničeniju funkcionalnost naspram ostalih testirovanih vozila.

(Telegraf.rs/Autorepublika.com)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA