• 0

Pomogli i sebi i drugima: Ovi influenseri su krizu iskoristili na pravi način

Influenseri nisu postali to što jesu preko noći. Najuspešniji su razmišljali i učili kako da na najbolji način predstave to što rade da bi ih što veći broj ljudi čuo i primio njihovu poruku

  • 0

Iako su mere vanrednog stanja obustavljene, pa život počinje da se vraća u normalne tokove, apeli na javnost da se nastavi s vođenjem računa o zaštiti i da se brine o najugroženijima i dalje su tu. Tako kod nas na ljude, ponekad uspešnije nego državni aparat, pozitivno utiču influenseri.

Primera radi, Novak Đoković je u pravom trenutku pozvao ljude da se brinu jedni o drugima i ostanu kod kuće.

On nije jedini primer. Mnogi influenseri širom sveta su krizu iskoristili na pravi način – da svojim uticajem i mogućnostima pomognu drugima.

Ovih nekoliko influensera je napravilo izuzetan iskorak u vremenu krize na globalnom nivou. Oni su na pravi način opravdali svoju slavu.

Džefri Star

U pitanju je najpraćeniji i najplaćeniji influenser koji se bavi savetima za šminkanje. Šta je uradio? Izdvojio je sredstva iz sopstvenog budžeta i slao novac ljudima koji su tokom krize zbog epidemije kovida 19 ostali bez posla ili imali slične poteškoće.

Kajli Džener

Nakon što joj je jedan od američkih lekara poslao poruku i zamolio je da podeli njegove preporuke za čuvanje zdravlja, njenih 167 miliona pratilaca imali su priliku da prate dnevni izveštaj o savetima i merama predostrožnosti.

Finski influenseri

U Finskoj je vlast prepoznala značaj influensera. Angažovali su ih za efikasnije slanje poruka i prenošenje informacija što većem broju ljudi. Verovali ili ne, u zvaničnoj izjavi se kaže da vlast influensere smatra podjednako značajnim kao i tradicionalne medije. Direktor komunikacije vlade Finske izjavio je da je pomoću ovih kanala moguće dosegnuti do svih željenih grupa u populaciji.

Naučite kako

Influenseri nisu postali to što jesu preko noći. Najuspešniji su razmišljali i učili kako da na najbolji način predstave to što rade da bi ih što veći broj ljudi čuo i primio njihovu poruku.

Ovo znanje ne možete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Morate posvetiti barem godinu dana usavršavanju u učenju pod vođstvom iskusnih mentora i radu na realnim projektima. Upišite obuku za marketing na internetu i napravite ključni korak u svojoj karijeri u svetu digitalnih komunikacija.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima