Pomogli i sebi i drugima: Ovi influenseri su krizu iskoristili na pravi način

Influenseri nisu postali to što jesu preko noći. Najuspešniji su razmišljali i učili kako da na najbolji način predstave to što rade da bi ih što veći broj ljudi čuo i primio njihovu poruku

  • 0
Ove dve mreže dominiraju

Foto: Shutterstock

Iako su mere vanrednog stanja obustavljene, pa život počinje da se vraća u normalne tokove, apeli na javnost da se nastavi s vođenjem računa o zaštiti i da se brine o najugroženijima i dalje su tu. Tako kod nas na ljude, ponekad uspešnije nego državni aparat, pozitivno utiču influenseri.

Primera radi, Novak Đoković je u pravom trenutku pozvao ljude da se brinu jedni o drugima i ostanu kod kuće.

On nije jedini primer. Mnogi influenseri širom sveta su krizu iskoristili na pravi način – da svojim uticajem i mogućnostima pomognu drugima.

Ovih nekoliko influensera je napravilo izuzetan iskorak u vremenu krize na globalnom nivou. Oni su na pravi način opravdali svoju slavu.

Džefri Star

U pitanju je najpraćeniji i najplaćeniji influenser koji se bavi savetima za šminkanje. Šta je uradio? Izdvojio je sredstva iz sopstvenog budžeta i slao novac ljudima koji su tokom krize zbog epidemije kovida 19 ostali bez posla ili imali slične poteškoće.

Kajli Džener

Nakon što joj je jedan od američkih lekara poslao poruku i zamolio je da podeli njegove preporuke za čuvanje zdravlja, njenih 167 miliona pratilaca imali su priliku da prate dnevni izveštaj o savetima i merama predostrožnosti.

Finski influenseri

U Finskoj je vlast prepoznala značaj influensera. Angažovali su ih za efikasnije slanje poruka i prenošenje informacija što većem broju ljudi. Verovali ili ne, u zvaničnoj izjavi se kaže da vlast influensere smatra podjednako značajnim kao i tradicionalne medije. Direktor komunikacije vlade Finske izjavio je da je pomoću ovih kanala moguće dosegnuti do svih željenih grupa u populaciji.

Naučite kako

Influenseri nisu postali to što jesu preko noći. Najuspešniji su razmišljali i učili kako da na najbolji način predstave to što rade da bi ih što veći broj ljudi čuo i primio njihovu poruku.

Ovo znanje ne možete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Morate posvetiti barem godinu dana usavršavanju u učenju pod vođstvom iskusnih mentora i radu na realnim projektima. Upišite obuku za marketing na internetu i napravite ključni korak u svojoj karijeri u svetu digitalnih komunikacija.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA