Kako društvene mreže utiču na potrošače: OVO JE PRESUDAN FAKTOR ZA ONLAJN KUPOVINU! (FOTO)

Mnogi reaguju kupovinom nekog proizvoda i usluge kada vide da su "svi" oko njih to već uradili, jer ne žele da se osećaju izostavljeno

  • 0

Platforme kao što su Twitter, Facebook, Pinterest ili Instagram više nisu samo mesta na kojima možemo objaviti svoju fotografiju, lajkovati ili zapratiti ljude i zanimljive teme ili sakupiti omiljene stvari na virtuelnoj stranici. Kompanije zaista počinju da shvataju uticaj ovih virtuelnih mesta na mentalitet mase, što svesrdno i koriste, piše Nova ekonomija.rs

Facebook i Google reklame će poskupeti 25 odsto, evo i kako!

Servis Socialmediatoday.com sakupio je statističke podatke koji precizno pokazuju koliko društvene mreže utiču na našu kupovinu:

- 71 odsto potrošača će verovatno kupiti neki predmet na osnovu preporuke sa društvenih mreža

- 81 odsto priznaje da je na njih uticala preporuka ili post o nekom proizvodu od strane prijatelja

- 78 odsto kaže da je na njihovu kupovinu nekada uticao post same kompanije

- 74 odsto ispitanika se oslanja na društvene mreže generalno prilikom odluke o kupovini

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

Mnogi od potrošača reaguju kupovinom nekog proizvoda i usluge kada vide da su "svi" oko njih to već uradili, jer ne žele da se osećaju izostavljeno. Osim toga, kao potrošači smo vremenom naučili da budemo hladni i sumnjičavi prema otvorenom marketingu ili nepoudanim izvorima preporuke, ali u velikoj meri verujemo prijateljima i porodici. To nije nužno loše sve dok se ne zanesete, pa vođeni prijateljskim preporukama ne spiskate ceo budžet ili novac koji realno nemate.

JEDAN KLIK MIŠEM I DOBIJEŠ PRASE: Sajt za prodaju domaćih životinja postao HIT U SRBIJI

Uprkos vašem otporu koji ste stvorili prema reklamama, preduzetnici koji vam priđu nekonvencionalno u okruženju društvenih mreža preko realnih fotografija, grafika i ranijih iskustava, vrlo lako mogu da vam zaokupe pažnju i izvuku još koji dinar iz džepova.

Na društvenim mrežama, možete, recimo, da dosta naučite o nekoj kompaniji, njenim proizvodima i poslovnoj politici. Možete povratnim informacijama uticati na brendove koje volite svojim mišljenjem, komentarima i iskustvom. To pomaže i drugim potrošačima i kompaniji, a može rezultirati i različitim pogodnostima koje vam kompanija može dati ukoliko ima sluha i zna kako da se ponaša na društvenim mrežama.

OGLAŠIVAČI, OPREZ: Od sada će vas skuplje koštati usluge iz inostranstva! Evo i koliko!

I što je najvažnije, možete uštedeti novac tako što ćete pratiti i iskoristiti promocije, popuste i rasprodaje.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA