Voždovac dobio verifikovan nalog na Tviteru pre Partizana

Zmajevi sa "Krova" se pohvalili markerinškim uspehom na društvenim mrežama

  • 1
Partizan, Vozdovac, Twiter Foto: MN Press, Twitter

Poznata je činjenica da Fudbalski klub Voždovac uz Javor iz Ivanjice ima najoriginalniji Tviter nalog, a sada je on i verivikovan, čime je postao drugi fudbalski klub u Srbiji sa verifikovanim nalogom.

Prethodno je još samo Crvena zvezda imala verifikovan nalog na ovoj društvenoj mreži, dok, recimo, Partizan još nije verifikovao svoj nalog na ovoj društvenoj mreži, a isti je slučaj i sa Instagramom, dok je jedino verifikovan Fejsbuk nalog crno-belih.

- Voždovac je klub koji je doneo novu dimenziju srpskom fudbalu na društvenim mrežam i upravo zbog interesantnog načina komuniciranja sa publikom, Voždovac svakim danom dobija sve više pratilaca, a sada je potvrda kvaliteta i sjajnog rada došla u vidu verifikovanja naloga od strane društvene mreže Tviter.

- Dobijanjem "plave značkice" Voždovac se svrstao rame uz rame uz najveće svetske klubove, i postao jedini klub iz Srbije uz Crvenu zvezdu koji je dobio ovaj način priznanja - navodi se na sajtu Voždovca.

Zmajevi sa "Krova" najavljuju da će uskoro biti verifikovani i nalozi na ostalim društvenim mrežama.

- Svakako da će ovaj potez mnogo značiti i za prepoznatljivost Voždovca u evropskim okvirima, a sada je na redu verifikovanje naloga i na drugim društvenim mrežama, što se na "Krovu" već nestrpljivo čeka - piše na sajtu Zmajeva.

Pogledajte i neke od interesantnih tvitova sa naloga FK Voždovac, koji se bliži broju od 7.000 pratilaca.

Video: Filip Stuparević: Odbio sam Zvezdu i Partizan, hoću u Premijer ligu

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Marlon

    9. jul 2020 | 14:05

    Dugo već spominjem vođenje naloga FK Partizan na svim društvenim mrežama. U ovo vreme modernizacije, tehnologije, društvenih mreža i td, kada svi klubovi u raznim sportovima (ponajviše u fudbalu), imaju priliku da sebe prezentuju širom sveta, postoji FK Partizan koji još uvek nema verifikaciju na instagram nalogu, tviter nalogu... Zna se da te profile vodi Bilja Obradović i da klub zadnjih pet godina nije ništa uradio po pitanju marketinga kluba, odnosno predstavljanja istog u svetu fudbala. Ne znam koliki to problem predstavlja angažovanje par (mladih) ljudi koji se bave vođenjem profila na društvenim mrežama, pogledajte par klubova u Srbiji i regionu kako prezentuju svoj klub putem interneta i društvenih mreža, da ne upoređujem sa klubovima u ostatku Evrope. Od kada pratim Partizan, marketing kluba nije spao na niže grane. I da, osim marketinga i predstavljanja kluba, napomenuću samo izgled stadiona, odnosno zapušteni restoran na stadionu FK Partizan i to da je tek pre par meseci napravljena Press sala na stadionu. Klub nisu samo treneri i igrači, već i stadion, klupski butik, dresovi, klupski restoran...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA