ŽALILI STE SE, A PRODAVAC VAM TRAŽI BROJ LIČNE KARTE ILI JMBG: Ovo ne sme da se radi, odmah se pozovite na ZAKON!

Najčešće zamerke i izjave reklamacija odnose se na kvalitet internet usluga, uopšte operatore mobilne telefonije, potom na kvalitet usluga davaoca usluga od opšteg ekonomskog interesa - komunalne usluge, struja, kao i na robu široke potrošnje, odeću i obuću

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bond
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • RUSIJA SRBIJA KINA

    15. februar 2016 | 15:20

    Koliko su velika usta ove Rade, boze me sačuvaj

  • Vlade

    15. februar 2016 | 15:20

    Sa druge strane Pravilnik o sadržini i načinu evidentiranja prometa...("Službeni glasnik RS" br.140/04) kaže sledeće: "Ako je pojedinačna vrednost ili ukupna vrednost kupljenih dobara koja se vraćaju ili reklamiraju veća od 500 dinara, u Obrazac NI se obavezno upisuje štampanim slovima ime i prezime kupca, njegov JMBG, a kupac je dužan da se svojeručno potpiše. U slučaju iz stava 1 ovog člana, ako u Obrazac NI nije upisano ime i prezime kupca, njegov JMBG i svojeručni potpis kupca, takav Obrazac NI je nevažeći. NI OBRAZAC je obrazac koji prodavac popunjava prilikom reklamiranja i vraćanja robe od strane kupca. Za dobra koja se vraćaju ili na drugi način reklamiraju, a čija je pojedinačna vrednost ili ukupna vrednost manja od 500 dinara, podaci o kupcu i njegov svojeručni potpis nisu potrebni." Dakle, ovde postoji neusaglašenost Zakona i pravilnika koje država sama propisuje što stvara velike probleme kako prodavcima tako kupcima.

  • Bond

    15. februar 2016 | 14:55

    A kad se pise nalog za ispravku koji je izmislila ova drzava. Obavezno je da kupac upise svoj jmbg.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA