ŽALILI STE SE, A PRODAVAC VAM TRAŽI BROJ LIČNE KARTE ILI JMBG: Ovo ne sme da se radi, odmah se pozovite na ZAKON!

Najčešće zamerke i izjave reklamacija odnose se na kvalitet internet usluga, uopšte operatore mobilne telefonije, potom na kvalitet usluga davaoca usluga od opšteg ekonomskog interesa - komunalne usluge, struja, kao i na robu široke potrošnje, odeću i obuću

Komentari

  • RUSIJA SRBIJA KINA

    15. februar 2016 | 15:20

    Koliko su velika usta ove Rade, boze me sačuvaj

  • Vlade

    15. februar 2016 | 15:20

    Sa druge strane Pravilnik o sadržini i načinu evidentiranja prometa...("Službeni glasnik RS" br.140/04) kaže sledeće: "Ako je pojedinačna vrednost ili ukupna vrednost kupljenih dobara koja se vraćaju ili reklamiraju veća od 500 dinara, u Obrazac NI se obavezno upisuje štampanim slovima ime i prezime kupca, njegov JMBG, a kupac je dužan da se svojeručno potpiše. U slučaju iz stava 1 ovog člana, ako u Obrazac NI nije upisano ime i prezime kupca, njegov JMBG i svojeručni potpis kupca, takav Obrazac NI je nevažeći. NI OBRAZAC je obrazac koji prodavac popunjava prilikom reklamiranja i vraćanja robe od strane kupca. Za dobra koja se vraćaju ili na drugi način reklamiraju, a čija je pojedinačna vrednost ili ukupna vrednost manja od 500 dinara, podaci o kupcu i njegov svojeručni potpis nisu potrebni." Dakle, ovde postoji neusaglašenost Zakona i pravilnika koje država sama propisuje što stvara velike probleme kako prodavcima tako kupcima.

  • Bond

    15. februar 2016 | 14:55

    A kad se pise nalog za ispravku koji je izmislila ova drzava. Obavezno je da kupac upise svoj jmbg.

    • 15. februar 2016 | 15:25

      Vlade

      @Bond

      Ako je vrednost robe koja se reklamira veća od 500,00din. Ovo nam govori koliko su Zakoni i pravilnici koje država propisuje neusaglašeni,,,tj. na praktičnim stvarima se pokazuje nestručnost ljudi koji ih donose. Ovo sve naravno stvara velike probleme kako prodavcima pred Poreskim i finansijskim inspekcijama, tako i kupcima koji često sa pravom traže povraćaj novca.

  • hekata

    15. februar 2016 | 13:46

    A kad kupujete na čekove prodavač vam traži da na poleđini čeka obavezno upišete broj lučne karte i broj telefona. Šta sa tim? U pitanju su Roda i Idea. Vjerujem da je i kod drugih isto

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA