• 0

Evo šta treba da brojite ukoliko želite da smršate, a nisu kalorije

Manje sna znači veću potrebu za hranom, usporen metabolizam, a i nedostatak sna utiče na rad hormona

  • 0

U želji za vitkim izgledom i manje kilograma mnogi upadamo u zamku brojenja kalorija. Ali ono što bi zapravo trebalo da brojimo doneće rezultat - manje brojke na vagi.

Sedam sati spavanja.

Manje sna znači veću potrebu za hranom, usporen metabolizam, a i nedostatak sna utiče na rad hormona.

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/artur84

Foto-ilustracija: FreeDigitalPhotos/artur84

Osam čaša vode dnevno jer će hidrirati organizam.

Ukoliko ne unosite dovoljno tečnosti, metabolizam se usporava i teže mršavite.

Dve porcije voća i povrća dnevno jer je bogato vlaknima, vitaminima i mineralima i imaćete osećaj sitosti.

Uz zdravi obrok imaćete i manju potrebu za nezdravom brzom hranom.

Foto-Ilustracija: Foter/Flickr/niallkennedy

Foto-Ilustracija: Foter/Flickr/niallkennedy

Jedno ustajanje svakih sat vremena ukoliko imate posao koji se vezuje za stolicu.

Jedno ustajanje i rastezanje imaće bolji učinak od brojenja koraka.

(Telegraf.rs / Zadovoljna)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima