• 0

NEMA IZGOVORA ZA LENJOST: Do vitke linije u samo 10 minuta vežbe

Nakon što je nauka utvrdila da se jačanjem intenziteta treninga može skratiti vreme provedeno u vežbanju, američki fitnes stručnjaci za dobro zdravlje i odličnu kondiciju preporučuju da svakog dana za vežbe izdvojimo samo desetak minuta

  • 0

Američko udruženje za sportsku medicinu preporučuje odraslim osobama najmanje 150 minuta umerenog vežbanja nedeljno, ali smatra prihvatljivim i kraće vežbanje jačeg intenziteta, od po najmanje desetak minuta dnevno.

- Deset minuta treninga dovodi do stvarnih metaboličkih promena u telu – kaže fitnes trener Liz Neporent i dodaje da ovo može da pomogne prilikom mršavljenja, za smanjenje stresa, ali doneti i druge koristi.

Stručnjaci se nadaju da bi ovo rešenje moglo da obori jedan od najčešćih argumenata kojima se u istraživanjima zdravstvenih navika opravdava izastanak fizičke aktivnosti, a to je nedostatak vremena.

Fitnes stručnjaci preporučuju da se u ovih deset minuta kombinuju vežbe kojima se jačaju mišići s vežbama za jačanje srca. Takođe, predlažu i desetominutna hodanja.

(kliX.ba)

 

 

 

 

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Teme

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima