Naručili ste jedno, a dobili drugo: Evo kako da prepoznate da vam se u restoranu sprema prevara

Ono što bi trebalo da praktikuje svaki restoran koji drži do sopstvenog ugleda, svakako je rad na kvalitetu hrane i usluge

  • 1

Sigurno vam se desilo da ste euforično otšli na večeru sa prijateljima ili partnerom/kom, ali su vam umesto naručene hrane, servirali prevaru.

Ono što bi trebalo da praktikuje svaki restoran koji drži do sopstvenog ugleda, svakako je rad na kvalitetu hrane i usluge.

Evo na šta treba da obratite pažnju kako biste izbegli mogućnost posluživanja podregajne i bajate hrane.

Što je više jela u meniju, to je veća mogućnost da se hrana samo podgreva; Foto: Profimedia

Brzina - Ako jelo dobijete brzinom svetlosti, znači da je već bilo pripremljeno. Zato, pitajte pre nego što poručite, za koliko jelo stiže. Ako vam konobar ponosno kaže "za pet minuta", to je loš znak. Većini jela je potrebno barem 15-20 minuta da budu pripremljena.

Mnogo jela na meniju - Restorani koji prave hranu onda kad je naručite, obično ne nude bezbroj jela jer je nemoguće imati sveže sastojke za sve. Oni koji vam podgrevaju unapred pripremljenu hranu mamiće vas velikim izborom. Zato bolje birajte restorane sa manjim izborom obroka jer je veća verovatnoća da ćete dobiti svežu hranu.

Ako je u ponudi samo pržena morska hrana, znači da se ne služi sveža; Foto: Pixabay.com

Lanac restorana - Kad smo u inostranstvu, često zbog sigurnosti biramo restorane za koje smo čuli. Ali, nekad je bolje izabrati mali, porodični restoran jer lanci restorana moraju da isporuče uvek isto jelo, gde god da se nalaze. Da bi to uradili, postoji stroga procedura čak i pre nego što hrana dođe do restorana. Hrana se često masovno proizvodi, zaledi, a zatim prema utvrđenim procedurama pravi.

Pržena morska hrana - Ako se na meniju od morske hrane nalazi samo pržena, jasno je da restoran ne služi svežu ribu. Prženje morske hrane je jednostavan način da se zamaskira činjenica da je prethodno bila zaleđena.

Zamene - Ako želite da proverite da li se hrana sprema na licu mesta, zatražite da se neki sastojak zameni drugim. Na primer, tražite da pečurke iz vaše lazanje budu izostavljene, ili šopsku salatu bez luka. Ako su zamene nemoguće, znači da je hrana verovatno unapred pripremljena.

(Telegraf.rs/Novosti)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Turco

    8. avgust 2018 | 07:36

    Ovo je na varijanti nagadjanja, mora da ste se konstatovali sa priucenim ugostiteljima ili gostima koji sve znaju pa uzimaju sebi za pravo da poducavaju profesionalce, cesto neznaju da poruce ono sto zele. Ako moze daj im razne djakonije a da to dobiju bud zasto. Zato i postoji jelovnik gdje je napisano sta tacno dobijate i cena. To menjanje namirnica su i uveli fals ugostitelji, jer im je i znanje na tom nivou. Moze se gospodo i menjati ali to kosta. Tesko je voditi ozbiljan restoran i za to je potrebna dobra priprema, pa se procenjuje kada je potrebno dosta robe i osoblja. Restoran nije pijaca. Ovo je velika tema i ne moze se pauslno pisati o tome.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA