Naučite kako da odaberete idealan parfem: Neka se svi okreću za vama!

Da li ste znali čemu služe zrna kafe na policama za parfeme u radnjama?

  • 13
parfem, izlazak, galmur, nega, lepota Foto: Shutterstock

Korišćenje parfema odavno već spada u deo lične higijene.

Sigurno je da imate svoj omiljeni parfem, ali nekada poželite i da promenite mirisnu notu ili brend. U parfimerijama neretko viđate posude sa zrnima kafe na rafovima. Za one koji ne znaju čemu služe, odgovor je u - neutralizaciji mirisa.

Naime, nakon već četiri isporobana parfema, čulo mirisa više nije u stanju da identifikuje aromu jer su receptori prezasićeni, ali miris kafe automatski neutrališe i vraća osećaj.

Pri odabiru parfema, najpre je važno da pročitate šta na njemu piše. Što je koncentracija aromata veća u njemu, duže će trajati na koži. Nije retkost da ovaj segment diktira i samu cenu parfema. Evo smernica i parametara koje treba uzeti u obzir.

Eau de Sport - 1 do 3 posto - manje od dva sata.

Eau de Cologne - 3 do 5 posto - dva do tri sata.

Eau de Toilette - 6 do 12 posto - oko 4 sata.

Eau de Parfum - 15 do 20 posto - oko šest sati.

Perfume - 20 do 30 posto - više od osam sati.

Parfem se nanosi na mestima gde se meri puls, nikako na odeću ili ispod pazuha, ali ga možete blago naneti i na kosu. A kako da izaberete parfem koji odgovara vašem karakteru, do saznanja su došli stručni timovi.

Citrusna nota, osvežavajuća najpre odgovara poslovnim, inteligentnim ženama, onima koje su samosvesne i ne plaše se iskušenja.

Cvetni mirisi priliče živahnim, pomalo infatilnim ženma, ali i romantičnim damama.

Drvenasti parfemi odgovaraju suzdržanim damama prefinjenih manira, koje zaslužno nose titulu dame.

Orijentalna nota namenjena je senzualnim ženama, mističnim i onima kojima je zima najomiljnije  godišnje doba.

Aromatični parfemi odgovaraju kreativnim damama, željnim avanture i inovacija.

parfem, izlazak, galmur, nega, lepota Foto: Shutterstock

Kada je jači pol u pitanju, i za njih smo odabrali mirisne note prema karakternim crtama:

Osvežavajući parfemi su namenjeni mladim muškarcima, sportskim tipovima koji su spremni na avanture.

Drvenasta nota odlično će pristajati stabilnim, smirenim muškarcima koji teže komforu.

Aromatične note biraju poslovni, biznismeni i oni koji odišu samopouzdanjem

Kao i kod mnogih stvari poput šminke i nakita, i kod parfema se držite pravila "manje je više". Blago ga nanesite u manjoj količini i imaće pun efekat. Zapamtite, isti parfem neće isto mirisati na svakoj koži i to zavisi od niza faktora - tipa kože, godišnjeg doba, metabolizma... Takođe, imajte na umu da čulo mirisa najbolje funkcioniše deset sati nakon buđenja, zato ne hitajte u parfimeriju čim ustanete iz kreveta.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • seljo

    6. decembar 2020 | 15:25

    versace dylan blue

  • 🌸

    6. decembar 2020 | 19:53

    Fatalni ženski parfemi: Versace Crystal Noir, Gucci Rush, Dior Addict, Black XS, Jean Paul Gaultier Classique... 🔥

  • samo

    6. decembar 2020 | 16:09

    Armani aqua di gio profondo, nema dalje!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA