Kako društvene mreže utiču na potrošače: OVO JE PRESUDAN FAKTOR ZA ONLAJN KUPOVINU! (FOTO)

Mnogi reaguju kupovinom nekog proizvoda i usluge kada vide da su "svi" oko njih to već uradili, jer ne žele da se osećaju izostavljeno

Platforme kao što su Twitter, Facebook, Pinterest ili Instagram više nisu samo mesta na kojima možemo objaviti svoju fotografiju, lajkovati ili zapratiti ljude i zanimljive teme ili sakupiti omiljene stvari na virtuelnoj stranici. Kompanije zaista počinju da shvataju uticaj ovih virtuelnih mesta na mentalitet mase, što svesrdno i koriste, piše Nova ekonomija.rs

Facebook i Google reklame će poskupeti 25 odsto, evo i kako!

Servis Socialmediatoday.com sakupio je statističke podatke koji precizno pokazuju koliko društvene mreže utiču na našu kupovinu:

- 71 odsto potrošača će verovatno kupiti neki predmet na osnovu preporuke sa društvenih mreža

- 81 odsto priznaje da je na njih uticala preporuka ili post o nekom proizvodu od strane prijatelja

- 78 odsto kaže da je na njihovu kupovinu nekada uticao post same kompanije

- 74 odsto ispitanika se oslanja na društvene mreže generalno prilikom odluke o kupovini

Mnogi od potrošača reaguju kupovinom nekog proizvoda i usluge kada vide da su "svi" oko njih to već uradili, jer ne žele da se osećaju izostavljeno. Osim toga, kao potrošači smo vremenom naučili da budemo hladni i sumnjičavi prema otvorenom marketingu ili nepoudanim izvorima preporuke, ali u velikoj meri verujemo prijateljima i porodici. To nije nužno loše sve dok se ne zanesete, pa vođeni prijateljskim preporukama ne spiskate ceo budžet ili novac koji realno nemate.

JEDAN KLIK MIŠEM I DOBIJEŠ PRASE: Sajt za prodaju domaćih životinja postao HIT U SRBIJI

Uprkos vašem otporu koji ste stvorili prema reklamama, preduzetnici koji vam priđu nekonvencionalno u okruženju društvenih mreža preko realnih fotografija, grafika i ranijih iskustava, vrlo lako mogu da vam zaokupe pažnju i izvuku još koji dinar iz džepova.

Na društvenim mrežama, možete, recimo, da dosta naučite o nekoj kompaniji, njenim proizvodima i poslovnoj politici. Možete povratnim informacijama uticati na brendove koje volite svojim mišljenjem, komentarima i iskustvom. To pomaže i drugim potrošačima i kompaniji, a može rezultirati i različitim pogodnostima koje vam kompanija može dati ukoliko ima sluha i zna kako da se ponaša na društvenim mrežama.

OGLAŠIVAČI, OPREZ: Od sada će vas skuplje koštati usluge iz inostranstva! Evo i koliko!

I što je najvažnije, možete uštedeti novac tako što ćete pratiti i iskoristiti promocije, popuste i rasprodaje.

(Telegraf.rs)